BNF
Sinds 1 januari 1992 begeeft BNF zich al op de telecommarkt. Na het leveren en installeren van traditionele telefooncentrales is het bedrijf met zijn tijd meegegaan en heeft de overstap gemaakt naar de cloud. BNF is al jaren leverancier van het Swyx telefoniesysteem. Door de gedegen kennis van dit telefoonsysteem en de  jarenlange inzage in klantervaringen, kon de klantbehoefte voor een visuele wachtrij in Swyx in kaart worden gebracht. Door naar klanten en hun wensen te luisteren is in de loop van 2016 de Q4Swyx Visuele wachtrij ontwikkeld.

ABC Solutions
ABC Solutions BV is in 2002 opgericht met het doel om het zelf ontwikkelde pakket Web2Agent voor contact centers in de markt te zetten. Unieke eigenschappen van dit pakket zijn de vrijheid van keuze om deze oplossing te betrekken uit de cloud of een lokale installatie aan te schaffen. De mogelijkheid om slim in te haken op bestaande telefoniesystemen maakt het mogelijk om met de zogenaamde geblende script aanpak het rendement van het contact center afdeling aanzienlijk te laten stijgen.Naast deze kernactiviteit is ABC Solutions gespecialiseerd in het ontwikkelen van (geavanceerde) IVR scripts en wachtrijen, waarop ook de ontwikkeling van het pakket Q4Swyx is gebaseerd.

BNF en ABC Solutions zullen de Visuele wachtrij Q4Swyx de komende tijd verder doorontwikkelen om nog beter aan de klantvraag te kunnen voldoen.

bnf.nl_logoABC Solutions

“Q4Swyx ontstaan uit een samenwerking van BNF en ABC Solutions”