Visuele wachtrij Q4Swyx

Alle wachtrijen, bellers en wachtende in één oogopslag in beeld in de BNF Swyx Skin.

Weergave

Urgentie wachtende direct in beeld. De wachtrij is geïntegreerd in de BNF Swyx Skin. Als maatwerk kan hij ook op een Wallboard worden getoond.

Automatisch

Automatisch gesprekken doorzetten naar een beschikbare medewerker.

Eén klik

Met één klik gesprekken aannemen uit de wachtrij.

}

Realtime

Realtime in beeld: aantal bellers, wachttijd, gemiddelde wachttijd enz.

 

Waarom kiezen voor de Visuele wachtrij Q4Swyx?

 

Als we kijken naar de afhandeling van inkomend telefoonverkeer is het uiteraard wenselijk dat elk inkomend gesprek direct bij een beschikbare medewerker uitkomt en wordt afgehandeld. Het direct en persoonlijk aannemen van telefoonverkeer is echter niet altijd mogelijk.

Op bepaalde momenten zijn het aantal gelijktijdige inkomende gesprekken en het aantal beschikbare medewerkers om deze gesprekken aan te nemen niet in balans. Er ontstaat een wachtrij. Een wachtrij kan zich voordoen bij het hoofdnummer of op direct nummers van een bepaalde afdeling (bijv. support). Om een wachtrij op te vangen biedt Swyx standaard uitgebreide wachtrij functies. Wachtenden kunnen een melding krijgen, muziek horen, informatie krijgen en zelfs een aanduiding van de wachtrijpositie.

Een belangrijk instrument om als organisatie professioneel om te gaan met wachtrijen is het visueel maken van een wachtrij. Het in beeld krijgen van de wachtrij wordt gedaan op het beeldscherm van de medewerker. Het belangrijkste voordeel van een visuele wachtrij is dat de medewerker er zich bewust van is dat er klanten/relaties aan het wachten zijn. Met de Visuele wachtrij Q4Swyx is het mogelijk om de urgentie (met kleuren) op te voeren en de wachtrij te beheren. Als het telefoonboek van Swyx goed is gevuld of als er een integratie is met het CRM pakket, dan wordt de naam van de beller zichtbaar in de wachtrij. De medewerkers kunnen vervolgens actief een inkomend gesprek naar zich toe halen. U verhoogt hierdoor uw bereikbaarheid en klantvriendelijkheid!

Vraag direct een vrijblijvende demo aan!

Zien is geloven. Wij laten u graag de geweldige werking en integratie van de Q4Swyx zien. We doen dit bij u op locatie of nodigen u uit voor een bezoek aan ons kantoor in Rosmalen.

Ik wil graag een demo!

 

Voordelen van de Visuele wachtrij Q4Swyx

 

• Wachtrij in beeld op scherm medewerker en geïntegreerd in de BNF Swyx Skin
• Kleuraanduiding van de wachttijd van beller, zodat de urgentie direct zichtbaar is
• Meerdere visuele wachtrijen gelijktijdig in beeld
• Automatisch gesprekken doorzetten naar beschikbare medewerker
• Met 1 klik gesprekken aannemen uit de wachtrij
• Realtime in beeld zijn o.a.: aantal bellers, wachttijd, gemiddelde wachttijd enz.

  • Compatible met Swyx 100%

 

Weergave en instelmogelijkheden van de wachtrijen

De instelmogelijkheden van Q4Swyx zijn zeer uitgebreid. Hieronder laten we een paar voorbeelden zien.

Overzicht wachtrijen in de skin

Overzicht in beeld

Een overzicht van alle wachtrijen direct in beeld in de skin.

Overzicht wachtrijen

Overzicht wachtrijen bepalen

Per wachtrij kunt u aangeven of deze in de skin getoont wordt.

Status gebruiker

Status gebruiker

De gebruikers van de wachtrij kunnen aangeven wat hun status is. Hierdoor wordt de routering van de gesprekken bepaald.

Gebruikers wachtrij

Gebruikers indelen

Per wachtrij kunt u de gebruikers indelen. U krijgt ook direct hun status in beeld. Ook hun actieve gespreksstatus en gespreksroutering is zichtbaar.

Gespreksinstellingen wachtrijen

Gespreksinstellingen

Per wachtrij kunnen de tijd en kleurcodes voor de alarmering in worden gesteld.

Tijdscriterium

Per wachtrij en per gebruiker kunt u de routering van de gesprekken op tijd indelen.

Voorkeuren wachtrij

Wachtcriterium

Stel de voorkeuren van het aantal wachtenden in per wachtrij.

Statistieken wachtrij

Statistieken

Per wachtrij krijgt u realtime statistieken in beeld. Deze worden direct getoont in de skin.

Gemiste gesprekken

Gemiste gesprekken

Direct inzicht in het aantal gemiste gesprekken.

 

Wenst u meer informatie?

 

Vul snel het contactformulier in!

073 518 18 18

info@bnf.nl

Striensestraat 67, 5241 AW ROSMALEN